So Happy! :D

Jag har haft en superbra dag idag! Är så jävla lycklig just nu att det inte ens går att beskriva.

Vart inne i stan och träffat Monkey ( Jessi ) och gjort lite grejer eller rättare sagt kollat upp lite grejer och exakt vad det är tänker jag inte berätta än i min blogg, men jag lovar att ni kommer få reda på det men det kommer nog dröja....vilket fall som helst så är jag sjukt glad just nu och det känns äntligen som om mitt liv börjar gå åt rätt håll.

Och hur underbart är det inte med värme och sol? Fan vad man mår så mycket bättre, var i kungsan och käkade pasta sallad och sen tog vi en yogurt glass i gallerian, älskar verkligen den glassen, så himla god och nyttig och det vart såklart hallonsmak. Älskar hallon!




Panini's pasta sallad, yummieee!


och sen youghurtglass, så jädrans gott!!
(bilden är tagen från google för jag glömde ju fota, smart som man är)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilket härligt inlägg..har märkt att du verkar gladare å gladare! :D Hoppas det "hemliga projektet" kommer gå vägen..du förtjänar det!

Massa kramar!!

2010-06-03 @ 20:24:54
URL: http://baglady.blogg.se/
Postat av: Miss Baam

Åh det är ju nästan så man börjar dreggla när man tittar på salladen. YUM-O

2010-06-04 @ 14:48:05
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0