Uppe med tuppen

Asså whats wrong with me?

Sitter hemma hos Maliboo just och vi ska snart dra iväg, hon ska till jobbet och jag ska hem.
var i kungsan och tog ett glas vin och sen handlade vi med oss tacos hem och åt lite för mycket, kände mig nästan gravid.  Och så hyrde vi film och det blev La Gigolo...den var faktist bra.

Somnade runt 12 vilket är väldigt tidigt för lilla mig men somna som en stock, tror det var för att jag var så mätt haha...vilket fall som helst så vaknade jag vid 3 och kunde inte somna om! Ahhh jobbigt säger jag bara....så nu är klockan lite över 6 på morgonen och nu börjar jag ju såklart bli lite trött...inte okej.

Denna dag kommer bli mycket intressant måste jag säga...well well hoppas de kommer vara lika varm ute idag som igår, för då är jag ju uppe i tid och kan njuta av vädret :)

Lägger upp lite bilder sen när jag kommer hem.
Ha en super bra dag everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0