Me & Mlonkey <3

Eftersom jag va så jädrans bakis igår så orkade jag inte lägga upp bilder från min och Monkey's night out så här kommer lite av våran lovely saturday we had, och det vart en jävligt lyckad kväll, så en favorit i repris nästa helg!

Började kvällen med Rose vin och lite strawberries

Och inte hittade vi vin glasen så det fick bli....jaa hmm vet inte
ens vad man ska kalla dom haha...men med lite jordgubbar i så
vart det lite "fint" iaf..haha

Monkey hittade sin soulmate!
GRATTIS MY LOVE.



Monkey's and the strawberries, yumiee



Lite posing på vägen till t banan...



<3



En väldigt glad Monkey...who are you talking to??



Kärlek <3



Pose pose


Vadå...vi är inte stela.....


Världens godaste drinkar ever på Fridays.
vi beställde Oreo drink, ni vet dom där goda kakorna man alltid
åt när man var liten?
Drinken va med massa oreo's, glass och sprit, mums! och den
andra var med glas, jordgubbar och sprit...sjukt goda!




Lite mer posing inne på toan, like always haha


Hela kvällen avslutades med att jag hamna på efterfest i Sollentuna
mycket trevligt, gick inte och la mig förns halv 8 på morgonen...
men kul va de.





Well det va lite av min och Monkeys helg och snart blir de en favvo i repris ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0