Happy B-day 2 me

jahap da va man liksom redan 24!
Vet inte riktigt vad jag tycker om detta haha...24 later ju sa himla gamalt :P 23 ar bra och later bra men 24 njaaa lite for gammalt for mig hihi :P fast det ar ju tur att man ser ut och ebter sig som 20 iallafall!

Min dag blev inte riktigt som jag hade tankt mig och speciellt  inte min kvall men det vart helt ok anda....

Sara en tjej som bor och jobbar hara sen 7 ar tillbaka ar snorkelinstruktor sa hon fragade om jag ville ut med sunset snorkeling och snorkla hela dagen och se solnedgang och det tyckte jag lat som en bra ide att spendera min dag pa, for da fick ja ju vara ute i solen, se nya oar och snorkla plus en underbar solnedgang!
Men det var sa javla vagigt ute och jag ar ju sjosjuk sa det var ju inte sa jatte kul, sen var det dalig sikt for det var ratt grummligt i vattnet och molnigt, sen var vi tvugna att vanta pa taxi bat som skulle komma med nylagad mat till oss som var forsenad over 1 timme och nar vi antligen far allt och ar pa vag tillbaka sa startar inte baten hahaha....batteriet pa baten hade dott sa da fick vi sitta terligare nagra timmar och vanta vilket inte ar sa kul nar man ar sjosjuk, att sitta pa en bat i mer an 3 timmar och det ar jatte vagit och guppit....nee fy faan vi skulle ha vart tillbaka pa Tonsai kl 7 halv 8 men kom inte fram forns 11 pa kvallen och da kande jag mig ratt sa dod och helt full haha full av att ja va sa sjosjuk plus att ja drack massa grattis ol pa baten....

Men det var bara att ga till rummet, duscha och fixa sig for att sen festa hela natten....men ja madde sa ajvla daligt att ja knappt orkade sta pa benen sa det blev en drink och sen vart de natti natti for mig :( ratt boring men hade en bra  dag iaf och festa kan ja ju gora vilken kvall som helst iallafall!

Men idag mar ja sadar, tror ja kanske borjar bli sjuk? kanner mig helt hangig och trott o ont i halsen....har bara legat i rummet och halvsotit hela dagen och kommer nmog spendera hela min dag o kvall i rummet och forsoka bli battre..

och btw tack sa jatte mycke for alla gratulationer! varmde valdans bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0