Im the smartest!

Idag ar det sa javla varmt att jag inte ens orkar vara ute i solen....borde geneltigen ligga och steka for jag ar kritvit! jaaa  det ar faktist sant! ligger valdigt sallan pa stranden har liksom inte orkat och tyckt det ar ratt boring sjalv....vilket fall som helst sa ska jag steka innan jag aker hem iallafall :P

MEN det jag egentligen ville skriva var att jag har kommit pa en losning att bli av med ratthelvetena!  Jag har borjat sno med mig agarens av bungalowns katt! :D
jag ar sa javla smart sa varje gang jag ska till rummet snor jag med mg Seven som katten heter och har henne i rummet medans jag ar dar och anda sen jag gjorde det har jag faktist inte sett agon acklig ratta :D woohoo for det!
sa Seven ar min nya basta kompis kan jag saga for inga med djur i bungalown utom katten da...kanns sa himla skont!

Nee dags att ta sig en kall is shake och lagga sig i skuggan....tjingeling salange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0