jag vet!

Jaa jag vet att jag ar skit dalig pa att ppdatera och lagga in bilder....tror jag borjar bli riktigt lat och bara skjuter upp saker och ting.

Men imorn kommer det upp nya bilder for da ska jag satta mig pa billigt internet cafe for har pa Tonsai ar det sa javla dyrt!
Har iallafall bokat om min biljett hem nu fran den 28 mars till 26 april :( vill verkligen inte hem! bara tanken pa att jag bara har en manad kvar for mig att bli ledsen....fy fan!
Ville egentligen flyga hem mellan den 28 april och 3e maj men alla flyg ar fullbokade med det f;lygbolag som jag jag aker med, eller odm hade platser kvar den 28 april men da skulle jag fa vanta i doha i 13 timmar och det ar jag ju inte sa himla sugen pa... sa nu blir det att jag flyger hem den 26 april men kommer landa i sverige 27 april tidigt pa morgonen.....sa vem vill hamta mig pa flygplatsen? hahah ( Maria om du laser detta kanske du vill hamta lilla mig 7 pa morgonen pa arlanda?)

Ska iallafall bara foroska att njta av vaenda ekund jag har kvar hara och kommer kanske till och med jobba lite pa dagarna sa jag kan ga plus minus noll vilket verkligen kan behovas nu. plus att de borjar bli ratt trakigt att inte gora nago spec pa dagarna....nar man reser sa amnga manader sjalv sa orkar man faktist inte ligga pa stranden varaje dag, det blir faktist trakigt och Tonsai ar valdigt valdigt litet och det finns inte alls mycke att gora sa jag tror de blir bra om ja kanske kan jobba pa dagtid for att ha nagot att gora.....men far se hur det blir.....

Nu ska ja hem och duscha och sen kanske ut sen svang ikvall? borjar dock bli sjuk sa far se hur ja kanner mig om nasgra timmar.....men lovar att imorn blir det massa nya bilder och updates :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0