Just me and the beach

Det borjar verkligen markas nu att det borjar bli lagsesong.
Nastan helt dott pa stranden........fast ratt skont,det kanns som om jag har hela tonsai for mig sjalv haha....har spenderat min dag i skuggan,sa javla varmt att ja inte orkade ligga i solen...och sa har jag ovat poj :D borjar lara mig nu och det ar hur kul som  helst...poj ar det dom anvander nar dom gor fire show och jag har bestamt mig att innan jag aker hem ska jag kunna lite iaf :) ....ovning ger fardighet!

Hade planer om att laga inbilder men kommer vanta med det ungefar en vecka till for da ska vi till krabi for jag maste till immigration och sa ska vi vara dar 1 natt och internet ar mycke mycke billigare dar plus att det lar tas massa bilder sa ni far sta ut ett tag tillmin kara vanner:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0