Just my feelings

Jag ar sa sjukt trott idag, har inte kunnat sova nagot mer an en timme bara....har feber, spannings huvudvark och om i hela kroppen....kanner mig helt nere idag fy fan!

Kanns  jatte jobbigt att jag snart ska aka hem, det kanns sjukt jobbigt att man har traffat nagon som man vekligen gillar som man vart med i 4 manader och som man snart maste lamna och jag vet inte ens om jag komnmer kunna komma tillbaka?
Jag vet inte nar jag kommer fa ihop massa pengar igen....varfor ska jag alltid traffa nagon jag gillar sominte bor i sverige?
Jag forsoker liksom tanka positivt att vi kommer ses igen men jag maste ocksa vara arlig mot mig sjalv, jag har massa saker att ta tag i nar jag kommer hem och jag hoppas verkligen jag kommer kunna hitta ett jobb fort som attans och kunna spara pengar for att komma tillbka......

Jag menar thailandare tjamar ju knappt nagra pengar och det ar inte lika enkelt for dom att aka till sverige som det ar for oss att aka till thailand....neee jag tror jag bara har en depp dag helt enkelt och visst manga som lsre detta tycker sakert att jag inte borde klaga for jag ar i paradiset men jag kan saga er att man kan inte vara happy alla dagar sa ar det bara!

Neej nu ska jag ga hem och sova nagra timmar och hoppas pa att jag kommer ma battre snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0