Like a tomato

jupp sa kanner jag mig just nu, som en tomat! haha

Har spenderat hela dagen pa stranden och bara legat och stekt men sen sa blev det ju saklart lagtidsvatten och inte gar det att doppa sig inte vilket suuger, sa da blev det dags att lagga sig i skuggan och dar somna jag saklart i 2 timmar utan solkram och brande mig....japp man kan alltsa branna sig i skuggan, inte oki!

Nu ska jag hem och ta en iskall dusch, ibland ar det skont att de bara finns kallvatten, speciellt nar man har stekt hela dagen och ar helt svettig men sen finns de dom dagarna det ar en pina att duscha, for har ar det verkligen is is is kallt vatten...brr men nu ska det blir skont for lilla tomaten att kyla ner sig :)


Kommentarer
Postat av: Kessy

SV: oh tackar så mycket! :)

vilka härliga bilder du har från thailand, ha en bra fortsättning där...jag e lite avis :)

2010-03-16 @ 17:16:08
URL: http://misskessy.blogg.se/
Postat av: Sofie

Grattis på födelsedagen, här också!!!!!! :D

2010-03-17 @ 14:41:23
URL: http://baglady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0