Loving the hammock!

sa vad har lilla jag gjort idag? NADA!

Va ute till alldeles for sent igar och kom inte hem forns halv 6 pa  morgonen....sa idag gick jag inte upp forns halv 2 pa dagen, helt sjukt att ja ens kunde sova salange nar det ar sa javla varmt....sa vakna,duscha,kaka lite och sen jag mig i hangmattan och lyssna pa musik och bara tog de lugnt...ingen stranden idag inte....sen har jag hallten kompis sallskap en stund och lanat lite filmer av henne sa blir nog ratt lugnt for miog idag och bara en film kvall kanske? men man vet aldrig vad som hander men just nu kanner ja for att bara ligga i hangmattan och kolla massa bra filmer.....

Vet inte om ja skrivit tidigare att jag och taa kopte en liten dvdspelare lr hmm vet inte ens va man kallar demen vi kan kolla film, lyssna pa musik och lagga in usb och massa grejer....den har vi iallafall for de e faktist inte alla kvallar man vill festa o da e de skont att bara kolla en film lr tva :) .....vilket fall som helst sa verkar det som att de e min plan ikvall,ligga i hangmattan och relaxa :)

men imorn blir det nog steka pa stranden,de behovs verkligen....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0