New Pictures!

Sa da har jag antligen med mig usb sladden sa jag kan lagga upp lite nya bilder till mina kara lasare :)

juste ni vet ju att jag skrev for ett tag sen att vi hade ratta i varan bungalow...och igar nar jag satt och lagade mat och sen hade jag lite rester over och vi skulle bara se film och sen ata igen sa jag linda in det i  pase och sen i entt linne...men sen sa hor jag efter 20 min att det prasslar och gissa vad?  joo sdjalvklart har dekommit in en javla ratta somforsoker ata min mat och har bitit hal i hela min troja!!  javla ratt fan!!

men nog om detta, nu ska  ni fa se lite bilder :)




Me in panang beach, gar ofta hit istallet for tonsai beach

Bau ovar fireshow


Panaang beach

Ben, varldens sotaste apa

och sahar kan de se ut vissa dagar pa tonsai nar det ar lagtidsvatten
javligt boring, just darfor gar ja till panaang :)

Solnedgang tonsai

hmm...

hot spring water

lilla ja :)

Ohh yess



En morgon trott mikaela


 och jag lyckades saklart branna vaden...inte skont kan jag saga!


Och sahar ser tonsai ut nar man kommer fran aonang...djungeln!



Mikaela ar sparsam med pengarna och tvattar allt sjalv! haha



och den har ackliga saken stod mitt min bungalow nu nar jag skulle till internet..

Koh lipe


Ego bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0