Not okey!!

Kommer ni ihag nar jag skrev om domhar javla djungelrattorna??
och hur ena bitit massa hall  i min troja?

Igar natt sa kunde jag inte sova pga av att jag hade sa javla ont i huvudet men nar jag antligen ar pa vag att somna sa vaknar jag ju saklart av att jag hor hur en javla ratta ater pa nagot....japp den har alltsa bitit hal i ena varan vaska och pase for att ata upp min pasta!! Inte okej! 
Pasta ar faktist dyrt hara och svart att fa tag i... och sjalvklart har den tagit mina nudlar som jag alskar ocksa...javla ratthelvete!
och inte fan kan man sla dom for dom ar snabba som bara den men jag funderar pa att leta efter ratt gift och doda dom javlarna,nu har ja fatt nog har hort dom hela natten fram till 7 pamorgonen sa det slutade med att jag sov bort halva dagen vilket inte ar ok!


sa javla ackligt med rattor....har pratat med fler som bor pa samma stalle som oss som ocksa lagar mycke mat pa rummet och dom har samma problem men nu har jag lagt allt i e plastlada iallafall och hoppas verkligen det hjalperlite att dom in te biter sonder den.......


Nee nu ska jag ta ochga och satta mig pa stranden och ata nagot, ar svinhungrig!  tjingeling salange!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0