Nykterist kanske?

Jag ar sa javla bakis idag, jag kanner att jag aldrig mer vill ha en droppe alkohol i min kropp!


Igar sa bestamde jag och Sara oss for att dela pa en hel sangsom flaska och bli skit fulla, jag trodde ju dock inte vi skulle dricka hela flaskan, men det gjorde vi minsan och idag kanns det som jag ar mer dod an levande...vill ha pizza, hamburgare, chocklad och massa onyttigt men det ar alldeles for dyrt for mig haha sa istallet har jag druckit en is tee...hmm jaa de va allt....maste verkligen ata nagot snart kanner jag, men jag har legat i sangen hela dagen och nu ar klockan 7 pa kvallen och jag har antligen tagit mig ur rummet....

varje gang jag dricker sa kanner jag alltid dagen efter att nee nu ska jag aldrig mer dricka men sen gar det nagra dagar sa sitter du dar igen med en drink i handen, inte bra! jag ska nog forsoka sluta dricka,,,,de e ju bara sloseri med pengar och man mar bara daligt dagen efter, mycke battre att vara nykterist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0