Pictures! :)

Nu ska  jag antligen ladda upp lite bilder till mina kara lasare, jag vet att jag verkligen har vart skit dalig pa det men det tar san javla tid och jag har blivit lat plus att det kostar massa pengar att sitta vid dyrt internet men nu har jag gatt hela vagen till Raily beach over klippor for att ta mig till billigt internet :)

Enjoy!




Solnedgang pa Tonsai, just love it!


sa har fint va mitt ben for nagra v sen nar ja rakade branna mig pa motorcykeln



Taa tranar lite pa boldering, klattrar utan rep.



Mer bolderin, jag blir alltid lika nervos av att titta nar han klattrar utan rep



Tont bild pa lilla mig


 puuusss


Me pa Tonsai


Lilla jag forsoker fa farg



och har ar min favvo plats pa tonsai, langst bort pa stranden
dar jag kan va for mig sjalv med ipod o pojs :)




Krabi, pa vag till vattenfall



Mee :)



Me and Taa :)


Ar man klattrare sa ar man, sa fort det finns chans att klattra nagonstans sa tar han den :P haha



Lilla jag...och jaa jag har faktist bikini pa mig! haha



Thai ungdomar, men thai manniskor badar alltid med kladerna pa som ni ser





utsikten fran dar vi bada vid vattenfallet..valdigt hogt upp



Middag- take away pa rummet
Min favvo fisk, den ar sa javla god att jag nastan dor varje gang
med sticky rice och sjukt stark sas



me just loving the fish haha



mer thai som badar med kladerna pa


och sa har sag det ut pa vagen till swimming pool stallet



natur



lilla jag



mer av lilla mig :P



som ni ser sa var det sjukt mycke thai den dagen men vattnet ar helt underbart och
jag alskade detta stalle! mitt i naturen och helt underbart







sen blev det lite middag, sticky rice, papaya salad och kyckling, yummie!



massa losa apor mitt bland tempel











torstig?




Har sitter vi och ater i krabi town pa gatan dar dom har min favvo fisk :)
fisk, shrimps, sticky rice, papaya salad..sa javla gott och allt detta kostar 25 kr :)



Har halsar vi pa Dee pa sjukhuset



och sa har fin var jag pa vagen hem utklad till kille hahah



och den har fina vagen var jag tvugen att ta for att ta mig till raily idag...inte kul
sa javla vassa stenar och valdigt halt



Solnedgang pa tonsai igen :)




sadar jag hoppas alla mina lasare blir glada nu for dettta tog mig evigheter att ladda upp bilder och hitta alla bilder pa kameran....men mer update om nagra dagar!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0