Update fran krabi

Jaa jag vet att jag har vart skit dalig pa att uppdatera men i fredags sa akte vi fran Tonsai till Krabi for att forlanga mitt visum med 30 dagar, ska egentligen hem nu i slutet av mars men stannar en manad till :)

Sa nu nar vi anda va har i krabi sa bestamde vi oss for att stanna fred och lordag natt, har gjort massa skoj, hyrde saklart motorcykel igen :) sen har vi akt och sett pa vattenfall dar man kunde bada, hot spring water och sen har vi akt till berg dar dom har som en pool mitt i naturen fast ingen riktig pool utan naturellt vatten, kommer lagga upp bilder imorn nar jag har tid :)

sen har vi vart pa bio, valdigt mysigt men var ju saklart en thai film utan subtitle men de gick ratt bra anda...nee vi har haft det helt underbart, bor just nu hemma hos hans syster sa vi slipper betala for boende haha snala ar vi just nu.....

Skulle egentligen akt tillbaka till Tonsai idag men imorse sa ringde min telefon och da var det Taas kompis som sa att hans basta van ligger pa sjukhus och skadat benet rejalt att dom kanske maste kapa av ena benet! sa vi skyndade oss saklart till sjukhuset och Dee hans kompis hade verkligen tur men har brutit benet och skadat det rejalt men behovde inte kapa av det som tur var! 
Han jobbar ocksa med rock climbing och ramla ner och en stor sten fall pa hans ben...helt sjukt!
Men han kommer bli bra igen vilket ar tur.......

Lagger in bilder imorn och updaterar lite mer :)
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: david

Visst är det äckligt när killar åker till Thailand och träffar Thaihoror och knullar dom?, men vad kallar man dig när du åker ner för att leta efter en thaikille bara för att du måste ha någon och leva på, hur känns det ?

2010-03-25 @ 07:53:56
Postat av: olle

du kommer förmodligen ta bort detta inlägg, men jag vill att du ska veta att jag vet att du sålt sex/sexuella tjänster! känns synd om din kille som förmodligen väljer dig för att han är trött på alla thailuder men sen visar det sig att du är likadan. Många i sthlm vet detta nu, vi kan säga såhär det har inte direkt varit till din fördel att dalin blivit "känd" nu och har slutat på privé, då har hennes mun gått ganska varm, hahhaahhaha

2010-03-25 @ 10:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0