update

just nu ar jag sa javla proppmatt sa jag tror att jag ska spricka vilken sekund som helst!
Har atit ris med nagon kyckling grej och stkt agg, sa javla gott!! men at nog lite for mycket kanner jag....ikvall blir det nog lugnt eller det ar iaf min plan men sen sa ar det tva stora partyn har ikvall med liveband sa far se hur bra min plan gar helt enkelt....

Men imorn ska jag forsoka ga upp tidigt, steka lite och ova mer poj :) maste verkligen forsoka vara i solen nu innan det borjar komma regn, vilket ar ratt sa snart och inte sa kul att komma hem som en blekfis! fast en blekfis kommer jag nog vara nar ja kommer hem och alla kommer undra varfor ja e sa javla blek?

Men da kan jag saga er att nar man reser mer an 3 manader och liksom lever sitt liv har sa ligger man inte och steker varje dag, man orkar inte och det ar ratt sa boring....men jag kommer iaf vara vrunare an alla er dar hemma sa det sa!


Nee nu ska jag ga och satta mig och lyssna lite pa musik....tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0