Back to Reality

Godmorgon! Idag är det Måndag, alltså en ny vecka, en ny start för mig och dags att ta tag i verkligheten!
Vaknade redan kl 08:10 imorse för att kolla upp lite viktiga nummer på datan och duscha, så nu har jag gjort allt detta och ska snart äta något nyttigt till frukost...får nog bli havregrynsgröt och knäckebröd.
Sen ska jag fixa mig och åka in till arbetsförmedlingen och skriva in mig och sen till skatteverket och få lite saker gjorda.
Kommer ha sällskap hela dagen av Linda vilket känns skönt så vi ska försöka fixa alla ärenden så fort som möjligt så vi sen kan njuta av resten av dagen, och det är ju till och med soligt ute, hur underbart är inte det? :D Blir nog att ta med sig solbrillorna.


Att vakna innan klockan 10 på morgonen är verkligen en plåga eller är det bara jag som känner så? Tycker till och med att 10 är tidigt hahah men sen är jag ju verkligen INTE en morgonmänniska men måste man upp så måste man! Fast när jag väl har kommit upp så känns det skönt att ha hela dagen framför sig och att man inte sover bort halva....

Nee nu blir det dags att göra frukost och sen fxa sen, börjar nästan bli lite stressigt nu och ja måste hin ringa lite viktiga samtal också...oj oj oj nee mer bloggande senare, vem vet kanske bloggar från mobilen.


Lite blder måste jag ju bjuda på, så himla tråkigt att läsa en blogg med inlägg utan bilder tycker jag..

Me and Rocky promenerar vid skytteholmsparken


Tila i hundgården, så himla söt!


Lilla Rocky

Me and the pigs haha

vi igen :)




Nee nu måste jag verkligen skynda mig!
Tjingeling sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0