Bakis

Jahap då satt man här bakis igen på en lördag...

Det vart en riktigt lyckad kväll igår med Maliboo och sen kom även Elina förbi vilket gjorde kvällen perffa! Har inte träffat henne på evigheter så det var verkligen skit kul, sen får man alltid sig ett gott skratt med henne för hon är underbar!
Hade en underbar bra kväll igår helt enkelt, vi var bara på Kellys men det spelade ingen roll and guess what?
Lilla Mikaela drack.......ÖL!!  Ni som känner mig vet att jag avskyr öl men fan man måste ju lära sig för det är ju faktist det billigaste så det fick gå ner helt enkelt....och det gick det då jag sitter här i soffan och är bakis och skakis.....blir nog lite mat på detta och mer bloggande sen ;)

bilder kommer senare från gårkvällen när jag hittat usb sladden

Me and maliboo


Old pic på mig och elina

 



Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0