Can`t wait

Jag vill att det ska vara fredag NU!
Och varför vill jag det kan man ju undra....jooo för imorn kl 13:00 så kommer min älskade Sandrita hem till sthlm igen, äntligen!

Sandra är en av mina bästa vänner som precis har flyttat till Norge, hon har inte ens bott där en månad men jag saknar henne så sjukt mycket!  Speciellt nu när sommaren börjar komma....Vi har så sjukt kul tillsammans och det går inte att beskriva vad hon betyder för mig, saknar henne som attans och önskar hon flytta tillbaka! Är självklart glad att hon gör det hon vill men i miss her....

Meen imorn då kommer hon och är här ända fram tills ons, så hela helgen blir Sandrita and me time!
Cant wait!

Me and sandrita i Grekland 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0