Dags för some update

Vilket underbart väder vi har! Känns verkligen som att sommaren snart är här, finally!
Har redan vart inne i stan och njutit och har nyss kommit hem och satt mig på balkongen i bikini och sitter här nu och lyssnar på Justin Nozuka, dricker saft och äter glass, kan liksom inte bli bättre!

Har vart mycke party förra veckan för mig och mycket som hänt, men fy fan vad roligt jag haft det! Jag har nog dom bästa vännerna man kan ha! Tack så mycket för att ni finns där för mig!
Tisdagen förra veckan  så började allt, en tjejkväll hemma blev istället en tjejkväll ute och tack för det annars hade en sak aldrig hänt (hemligt) sen hade vi ju så roligt så på onsdagen körde vi en favorit i repris och vart lika lyckat...torsdagen va meningen att ja skulle på väg hem men fick ett sms av en tjejkompis ja inte träffat på länge och fråga om ja ville med ut bara på en öl, jaa och en öl blev ju mer än så...hamna till och med på efterfest och satt och drack till kl 08: 00 på fredag morgon! Crazy i know, sen var det bara hem och duscha och packa väskan för då var det dags att åka hem till Maliboo för det var dags för vår Bandit kryssning som vi längtat efter, och Fy faaan va kul vi hade det! Lördag blev de bara filmkväll men på Söndag vart det Cafet och utgång, mycket bra på söndagar måste jag säga....sen hade jag en lugn kväll igår men ikväll blir det en lite tur ut, fast inge dricka utan bara ut och dansa och ha lite kul ;)
Pga av allt detta så har ja ju vart skit dålig på att blogga men det beror ju på att jag knappt vart hemma...

Man lever ju bara en gång:P

Bjuder såklart på  lite bilder också!


Girls night out, middag och vin ;)

 
Lilla jag med drink och en morott haha japp de va mitt snacks

 

Mina älsklingar



Me and Linda på väg till cafet ;)


Olove och jag :)



Bandit båten, jag är skit snygg lr va tycker ni ? :P

Me and Malibooooo!!


Mitt internet vill inte direkt fungera som det ska just nu så det är jätte segt, så de får bli mer bilder sen, orkar inte sitta och vänta tusen år på att ladda upp en bild...sorry..


Kommentarer
Postat av: Sanna

undrar hur du klarar dig, hela tiden har du skrivit har 0 kr, 0 kr, det är dumt att ljuga för sina läsare tjejen, säg istället att du har dåligt med pengar, men jobbigt när du ska betona 0 kr hela tiden. hade du haft 0 kr hade du inte kunnat gå ut som du gör, du får säkert låna en del och blir bjuden men det låter fel, snälla ta det inte fel bara en tanke, tack o hej/ Sanna från Aspudden

2010-05-18 @ 17:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0