Ehhmm...

varför är jag inte trött? Jag har ju vart trött tidigt alla kvällar sen jag kom hem...hmm skumt...är sugen på glass, kanske jag borde äta lite glass?
Just fan jag måste ta hundarna på en sista promenad också...blir nog glass först!

Sista inlägget för idag sen får det vara nog!

Imorn har jag massa saker att ta tag i igen.
* Ringa massa viktiga samtal
* städa
* träna
* kolla upp lite jobb!
* hmm ja de va nog det...haha


Bjuder på lite bilder från dagen också ;)   ( fan vad duktig jag börjar bli med att lägga upp bilder på bloggen hih )



Lilla jag idag, lite fjortis bild men jag bjuder på den


Jag och linda gick in på buttericks i Globen och testade peruker,
kanske jag ska skaffa orange/rosa afro? vad tycker ni?



Nee tjingeling på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0