Friday Night


Kvällen vart inte riktigt som planerat igår men den vart bra ändå, från att det bara skulle vara jag och Sandra så blev vi helt plötsligt 15 pers, väldigt kul! Började på Malmen som vanligt och drack rasberry fudge och sen vart det vidare till Berns där det vart dans like always.....lite jobbigt att gå ut en lönings helg tycker jag, så jävla mycket folk att det nästan blir jobbigt! Men vi hade det kul iallafall....det slutade med att jag och Söta Elina käkade nattmat på max såklart...sen vart de hem och sova...

Känner mig faktist rätt trött idag...ska nog ta mig en liten siesta snart...











1a bilden:
Kvällens outfit, mönstriga strumpbyxor, svart tubtops linne med skärp och vita converse och en massa smycken. ( ursäkta dåliga bilden och den hemska bakrunden)

2a bilden: Natt maten på max...minimål och chili cheeeese, yummie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0