Friday

Ganska så nyvaken vilket är helt sjukt eftersom klockan nästan är 12 redan...men det gör inte så mycket då jag verkligen inte har några planer alls för idag....har precis käkat frulle och tänkte gå en promenad med hundarna snart.

Sen ska jag nog fuska och gå och sola en stund, känner mig blek! Hatar att känna mig blek, usch och nu när jag fått min äckelgrej så känner jag mig helt svullen och vidrig...ansiktet är vidrigt och fullt av knotter...hade glömt hur hemskt det kan vara!

Men vilket fall som helst så är det fredag och jag har nada att göra ikväll...ska skicka iväg lite jobbmail nu på dagen men sen till kvällen blir det nog bara lugnt eftersom man har 0 kr....fast det kan vara rätt skönt det med att bara ta de lugnt ibland...men måste säga att jag SAKNAR min  älskade SANDRA! Som har flyttat till Norge...hon har bara vart borta några dagar men det känns som evigheter....






Faan vilket boring inlägg detta blev..jaja wht the fuck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0