Girls Night Out = Lyckat!

Faaan vilken bra kväll det vart igår!
Började kvällen med att dricka drinkar hemma hos Linda och äta massa gott, sen så tog vi taxin in till East, inte så mycket att välja på en tisdag, men East va inte så jätte mycke människor så vi drog vidare till utekompaniet och satt där ett bra tag för att sen röra oss vidare mot Soap Bar.
Och Faaan vilken söt Dj jag såg! Är nästan in love haha...nee men det var något för lilla Mikaela minsann!
Efter en lång kväll var det dags att röra sig hemmåt....och hemma blev det potatisgratäng och lasagne som fyllekäk/nattmat, yummie!!

Vi var 3 st som somnade i soffan och en i sängen, dock vaknade jag med en fot på huvudet så ja gick och la mig i sängen senare ja med, fast vi somnade nog inte förns klockan var 5, halv 6  på morgonen, så man känner sig rätt så död idag.....men its worth it!

Nu är det dags att hoppa in i duschen och sen röra sig mot farsta ´, tur att man sov i hökarängen så man har nära ;)
Bilder kommer upp senare när jag kommit hem och har sladden.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0