Going Crazy

Wtf!
Nu ligger jag här i sängen som jag i stort sett har gjort hela jädrans dagen...haft så sjukt ont i huvudet och det känns som det ska explodera...Vill sova men kan inte, fick till och med ett litet ryck och började städa här hemma..och äta vill jag göra, jag vill ha ALLT som går att äta..så jobbigt när man är bakis och bara vill ha massa onyttigt....ska nog ta mig lite gröt kanske?
Bli fan galen av att va så här uttråkad och rastlös....nee
Nu ska ja se film med brorsan och hans kompis, vi är alla nattmänniskor.....

Natti natti på er!



Rocky har också njutit av det sköna sommarvädret vi haft i helgen ;)
Så fort det är sol ute hoppar han upp på stolen på balkongen och sätter sig i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0