Good Morning

God Morgon!  Trötta? Det är iallafall jag. Önskar jag kunde sova hela dagen men det går ju inte riktigt.
Vaknade för ca 1 timme sen för att gå ut med hundarna och har inte kunnat somna om sen dess, och igår tog det mig all night innan jag kunde somna, sist jag tittade på klockan var den runt 4 på natten...jävligt jobbigt faktist.



Men nu är jag uppe och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan ringa ett viktigt samtal och sen måste jag till arbetsförmedlingen idag, usch så jävla boring med ams, hatar verkligen det...tycker dessutom att man änåd aldrig får jobb genom dom...well well sånt som  måste göras helt enkelt.
Hoppas verkligen vi får fint väder idag, man mår ju så mycket bättre med sol och värme, eller vad tycker ni ? Det är ju faktist soligt ute nu men väldigt kyligt så jag hoppas värmen dyker upp snart ;)

Nee nu blir det dags för lite frulle och en dusch....
Ha en lovely day all of you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0