Im Sorry

Oki förlåt för mitt bittra inlägg tidigare men jag känner mig helt nere och bitter idag, mycke i mitt huvud just nu men har nyligen lagt på telefon med en av mina bästa vänner och hon fick mig på lite bättre tankar och nu ska jag försöka att vara glad resten av dagen....

Ska ta mig något att äta för jag är så hungrig att jag min mage har blivit arg på mig nu för den inte fått något att äta så den ger mig smärta.
Sen har jag redan ringt mina viktiga samtal, har några till men kan inte ringa förns senare...
Sen tror jag nog att jag ska ta mig en lång promenad och rensa huvudet och träna lite kanske? Kanske jag till och med tar med mig Rocky & Tila till hagaparken? Det är ju fint väder...hmm får se...
Måste egentlligen åka till Farsta idag och ta tag i lite saker men jag orkar inte, jag tar det imorn istället...

Jag hatar när det pluppar upp tankar i huvudet på en som man inte vill tänka på och man försöker att inte tänka men ändå så pluppar dom bara upp hela tiden...hur ska man göra för att tänka på något annat egentligen?
Hoppas verkligen jag hittar ett jobb snart så jag bara kan jobba jobba jobba och inte ens har tid till att tänka på annat...

Nee nu blir det frukost/lunch!

Tjingeling sålänge!



Jag vill ha apans döskalle ring...någon som vill fixa en åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0