Inte okej

Nej nu är det skärpning!

I Thailand så har jag vert hur duktig som helst med maten och dricka och gick ju faktist ner i vikt tlls jag kom hem, och nu har jag vart hemma i lite över en vecka bara bar ÄTIT! Detta är inte okej!

I 3-4 dagar har jag vart så himla hungrig och sugen och jag fattade liksom nada vad som hände med mig, ville äta precis ALLT! Och igår så fick jag svaret till varför jag har velat äta allt och vart sugen på allt...jag fick min äckel mens! Och jag har ju ätit p-piller eller rättare sagt mini piller som gjort att jag inte haft någon mens på en jädrans massa år....hade glömt hur det var innan man får den, hur sugen jag alltid var på allt och aldrig mätt....
Men det jag ville komma till är att detta inte är oki! Jag som hade planer om att börja träna och äta bra nu och komma i form....så får jag min mens! what the fuck?!  Jag har jätte svårt att stå emot allt som jag vill äta just nu, jag försöker verkligen men det är svårt.....

Plus att igår låg jag sängliggandes nästan hela dagen för att jag har såna problm med äckelvärk så jag knappt kan stå och inga piller i hela världen hjälper mot detta, och det ä andledningen till att jag har ätit mina mini piller som gjort att jag int haft något men eftersom jag stannade ithailand längre än jag skulle så tog dom slut....


Men jag ska verkligen skärpa mig! Och man mår så mycke bättre när man tränat och motionerat och när man dessutom är nöjd med sin kropp, det gör mycket!
Men från och med nästa vecka är det skärpning! Det är ett måste!


Ni killar är bra lyckligt lottade som slipper denna äckelgrej säger jag bara! Var glada och klaga fan aldrig på att ni har ont, ni ska fan känna hur det är att ha äckelvärk! Fy fan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0