Jag hatar rubriker

Sådär då har man vart nere på iqa och handlat den där dumma gräddfilen...MEN nu är jag så himla mätt efter middagen även fast jag åt för ca 2 timmar sen...jag som alltid är hungrig, vad hände liksom?
Men jag kommer nog få i mig lite ändå om ett tag.......

Men jag känner mig så jädrans trött hela tiden, i hela mitt liv har jag nästan ALDRIG somnat innan 2 på natten men sen jag kom hem från Thailand så har jag alltid somnat innan kl 10....så himla sjukt och just nu är jag så trött att jag skulle kunna lägga mig och sova hela natten.....blir nog en tidig kväll för jag måste upp tidigt imorn och gå till arbetsförmedlingen och ta tag i riktiga livet!
Orkar nog inte fixa med bilder, jag vet att jag skjuter upp det hela tiden MEN jag LOVAR att det blir innan nästa veckas slut....men man åste faktist ha lusten till att göra det annars blir det bara en plåga och något jobbigt...så mina kära läsare får vänta lite till helt enkelt.... im sorry!



Fashion- Blinded by the dark,  en sjukt bra låt och en sjukt bra grupp som snart kommer blir riktigt stora!
Enjoy!
'

Om jag orkar efter filmen så ska jag lägga upp lite bilder från helgen annars blir det i veckan :)
( jag vet att jag är en riktig liten latis men det är ok! ) :P hhaha

Tjingeling sålänge!

Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

du behöver inte svara på din blogg....ville bara fäörklara hur jag känner det o få dig at se det frpn min synvinkel

2010-05-03 @ 11:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0