Just me

Glömde ju lägga in dom snyggaste bilderna!


Snygga jag igår, alltså en lördagskväll med ansiktsmask och musik med brorsans
lite förtsora hörlurar....japp så kan man alltså spendera en lördagskväll om man
är mobbad!

Pigga och glada jag inför min promenad idag, verkligen peppad!
Fast det kan ni se själva va ?



Mina converse, mycket viktigt!



Sen fick jag dom här fina broschyrerna av en en äldre man
på 65 + som tyckte att jag skulle läsa om bibeln och livet..
han sa att han tyckte jag behövde det...hmm skickar då denna fina bild till Maliboo
som svarar med ett sms tillbaka - Maybe he thought it looked like you joined the devil.

haha man tackar säger jag bara!


Efter att jag vart så duktig och promenerat i en timme så tänkte jag ta ett litet
relaxande bad med levande ljus, massa badskum, hårinpackning och
ansiktsmask!



Och så här kan man se ut med ansiktsmask och inpackning, väldigt
sheexyyy om jag får säga det själv.



ohh yeeaahh




Fick en massa snygga bilder på Maliboo också då vi satt och mmsade massa bilder till varandra när vi båda låg i badet...haha normalt? kul var det iallafall!

Btw vill ni kolla in Maliboos blogg går ni in på www.lillamahogny.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0