J*vla gräddfil!

Vad faaan då!
Har precis kommit hem från ica och handlat allt jag behövde för kvällen, vill så gärna äta morötter med dipp för det är sjukt gott och inte lika onyttigt som chips och dipp men ändå lite fettigt med dippen så de blir liksom perffa, plus att jag har vindruvor och glass.....så nu har jag precis packat upp allt och inser att jag glömt köpa GRÄDDFIL! FAAAAAN! Hur har jag tänkt att göra en dipp nu liksom? åhhh jag orkar inte gå ner till iqa igen men jag har två val: Att gå till iqa fast det är jobbigt och handla den där jädrans gräddfilen eller stanna hemma och inte äta min dipp ikväll......hmm det blir nog ner till iqa lite senare igen! Vad fan its my last day/night att äta och göra vad ja vill.......

men åhh va jobbigt iaf!....Dumma gräddfil!


Kommentarer
Postat av: Maliboo

Ja! Dumma Gräddfil. Jag håller med dig!

2010-05-02 @ 19:49:43
URL: http://lillamahogny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0