Latmask

Shit! Fan vad jag har vart en riktig jävla LATMASK idag!

Dagen började inte bra för mig och jag har kännt mig helt nere och deppig idag och inte haft lust till att göra något alls, så av allt jag skulle gjort idag har jag bara ringt dom viktiga samtalen men det var i stort sett allt.
Har bara legat hemma och vart lat och deppig...usch och nu är det redan kväll fast rätt så skönt att det här dagen snart är över...

Hoppas verkligen jag kommer må bättre imorn för så här vill jag inte känna mig...Nu ska jag se ugly betty och sen desperate, sjukt längesen...


Men det är okej att vara en latmask ibland
såhär har jag kännt mig idag...fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0