Lovely Sunday

Så himla underbart att solen faktist skiner lite idag, ska nog gå en söndagspromenad och vara duktig!

Blev en liten sväng ut igår även fast jag var så jävla bakis, men bilderna kommer upp senare (orkar inte leta efter usb sladden ).
Jag vet inte men i vanliga fall brukar jag inte tycka om söndagar så mycket för det betyder ju att helgen är över men då jag nyligen kommit hem från Thailand och inte har ett jobb ännu så känns det bara helt underbart med en söndag, fast jag tror dock det har med att det är lite sol idag och inte grått och trist.

Idag ska jag:

* Gå en söndagspromenad i solen

* Lägga in bilder på bloggen och facebook ( från thailand)

* Kolla jobb på datan

* Kanske sola ( så färgen håller i sig efter thailand)

* Städa undan mina grejer som jag slängt över hela lghten

* Sega i soffan med en bra film och något onyttigt!

Idag är ju faktist mina sista dag att kunna lata sig på och göra precis vad F*N jag vill....för från och med imorn, Måndag så är det skärpning! Jaa, jag ska faktist ta tag i mitt liv ordentligt pch leta jobb tills jag får ett och inte vara så jävla lat som jag vart dom här dagarna hemma nu....men det känns skönt att få komma hem och inte stressa med något och bara få vara...men nu har jag vart hemma några dagar och imorn är det Måndag, en ny vecka och en sny start!

Just därför är det en underbar söndag idag och jag ska njuta till fullo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0