Makeover?

Det känns som att nästan alla jag känner just nu håller på att färga sitt hår...ser nya statusar på facebook att alla håller på att färga håret....vad är det som händer?

Det har iallafall fått mig att börja fundera mera på att kanske färga mitt egna hår? Hade nämligen tanken i Thailand att jag skulle vilja göra något med mitt hår för nu har jag haft svart hår i hur många år som helst men jag verkligen ÄLSKAR mitt svarta hår och det är verkligen jag, men jag funderar dock på en liten förändring men vet verkligen inte vilken färg jag vill byta till ?
Jag vet bara att jag INTE vill göra massa slingor och skit, neej jag vill ha EN färg i håret...trivs bäst med det och tycker det är snyggast, iallafall på mig själv.

Brunt känns lite boring vet liksom inte varför...rödbrunt kanske? eller rött? alltså en snygg röd då...hmm blond ska jag inte bli iallafall haha...neej det är verkligen inte lätt.
Kanske man ska gå och pröva massa peruker med olika färger för att se vilken man passar i bäst? hahah eller så behåller jag kanske bara mitt svarta hår...?

Hade ju vart kul med en liten makeover och skulle man inte gilla den går det ju faktist att färga det svart igen..




Kanske jag bara ska köra på vild N Crazy? :P


Kommentarer
Postat av: Maliboo

Här kan du prova lite ;)

www.instyle.com

Frisyrer, hårfärger, smink. Hela paketet. Det är lite pyssel men kul å prova!

Poss!

2010-05-05 @ 18:18:16
URL: http://lillamagohny.blogspot.com
Postat av: Linn

Jag ÄLSKAR dina tatueringar. Kan man se dom mer closeup någonstans?

2010-05-05 @ 23:29:13
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja! Please do =)

2010-05-06 @ 00:27:59
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0