My Friday

Jahap då har jag suttit och pratat med underbara Maliboo i telefon i över en timme!
Jag tror vi nästan bara prata om nästa helg hur jävla kul vi kommer ha det på bandit båten, längtar som faaaan!

Har spenderat dagen med söta Dalin, först har vi solat så vi skulle bli lite brunare och snyggare, sen så har vi vart hemma hos henne och degat...väldigt mysigt!
Och har kommit hem med massa nya saker som jag fick av Dalin, först så fick jag hennes busskort som är en vecka kvar för hon behövde inte det..och jag har inget så det var perffa, sen så fick jag massa bra produkter till håret och ansiktet plus att jag även fått löshår i klipps som är helt nya som hon inte ville ha....vilket passar mig perfekt för efter Thailand så har jag fan inget hår kvar och det är så jävla slitet så det var nog det bästa av allt! Så nästa vecka ska jag färga det och klippa in det snyggt till mitt egna hår så jag är Rock N Roll till nästa helg ;)
Taaaack snälla söta Dalin för att du är så underbar!!

Och nu har jag ju faktist inte tid till att sitta här och blogga för jag och Maliboo bestämde i sista sek att vi tänkte dra ut en liten stund, så från att sitta i mjukiskläder under täcket med chocklad och ha en film kväll blir det nu en stressa och fixa sig kväll för att party party med Maliboo, vi kommer ha så himla kul!

Mer bloggande imorn!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0