Oki en rubrik här då

Solen skinner och det är rätt så varmt ute..alla mina vänner jobbar eller sover för dom har jobbat natt....vill verkligen göra något nu nu nu nu!
Vill sitta i solen och äta en glass, det är precis vad jag vill göra!
Vill sitta i solen med en snygg kille och äta glass hade ju vart ännu bättre hihi...nee men skämt å sido...vad ska man göra när man är själv? Kanske jag borde gå en promenad?

Jaa så får de nog bli....ska äta lite havregrynsgröt först för jag hungrar ihjäl sen får det väl bli en promenix...
Bloggar mer senare och så har jag lovat en tjej att lägga upp bilder på mina tattoos som hon ÄLSKADE :D

so dont forget to read my blogg later babes!





Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Liiv

Sitta ute och äta glass lät inte helt fel :)

verkligen jätteskönt väder idag :)

2010-05-06 @ 13:36:05
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0