Pictures

Känner verkligen ett behov efter att få börja jobba! Trodde aldrig jag skulle känna det men det gör jag...ska bli skönt att börja jobba snart faktist.

Har städat och segat hemma hos en kompis hela dagen, kom nyligen hem och har satt på två maskiner med tvätt, jätte kul verkligen....sugen på att dra ut men ska inte!
Nee ska faktist ta och försöka sova tidigt för imorn är det massa att ta tag i, tänkte iaf bjuda på bilder från igår kväll ;) om min data nu inte ska bråka med mig och vara seg...

 



Nee mina kära läsare, min data är så seg att jag inte orkar ladda upp mer bilder, tar sån jävla tid!
Nu ska jag äta lite glass, kolla film och sen försöka sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0