So fucking lovely!

Haft en så sjukt bra dag.
Mötte upp Maliboo och Olive i Rålis och så har vi legat och stekt hela dagen, ätit jordgubbar och lyssnat på musik och bara pratat skit.
Olive har också fixat mitt hår idag, sytt in lite löshår...inte för att jag egentligen behöver det då jag har ganska långt hår själv men ville ha de lite tjockare och har nyss klippt topparna då dom var så slitna så det kändes som det var så kort, fast jag vet ju egentligen att mitt hår är jävligt långt....well vilket fall som helst så satt vi mitt i Rålis och fixade håret på mig ;)

Jaa de blev ju såklart massa konstiga blickar man fick stå ut med men det skiter vi i!

Nu har jag precis ätit lite mat och ska in i duschen, dricka lite vin och sen fixa mig för att åka in till stan och möta upp tjejerna...det blir en girls night out ikväll och jag tror kvällen kommer bli hur bra som helst!

Bilder från helgen kommer upp imorn, har varken ork eller tid att lägga in allt på datan just nu.


Ha en lovely night och hoppas alla haft en lika underbar dag som jag :D

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0