Sorry

Fan vad dålig jag har vart på att blogga idag...jag ber om ursäkt.

Det vart aldrig någon promenad för mig för jag mötte upp en kompis istället som jag inte träffat på evigheter, och fy fan vad kul vi hade....Dalin får en alltid att skratta ihjäl sig så jävla crazy hahaha...
Vi var iallafall duktiga med att gå till skytteholms parken för att sitta och njuta i solen men när vi satt där i solen så blåste det så vi frös mest...

Skulle egentligen ha filmkväll tillsammans ikväll men jag var tvungen att ställa in, för just nu ligger jag i sängen och har sån jävla äckelvärk igen! Hatar verkligen när jag får attackerna, känns som jag ska avlida så jag tänkte att jag inte skulle vara så roligt sällskap så det får bli en annan gång....fast fan vad kul vi skulle haft det...jaja next time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0