Svar på kommentar

Nu har jag precis kommit hem till en tjejkompis, så nu är det dags att dricka lite rosevin, äta lite gott och sen dansa all night long!
Tänkte också svara på en kommentar som jag fått, där det står att det är konstigt hur jag kan gå ut så mycket och göra så mycket när jag har 0 kr som jag skrivit.
Okej såhär ligger det till! jag har faktist 0 KR!! sen om ni vill tro mig eller inte är upp till er, men som jag också skrev i mitt tidigare inlägg så har jag VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER OCH VÄRLDENS SNÄLLASTE!
och så har vi alltid innan vi gått ut druckit vin eller sprit som vi haft hemma, eller rättare sagt som jag har haft hemma, nee jag har inga pengar att gå ut för men jag har alkohol hemma och har tagit med det varje gång så vi har kunnat dricka, sen så har vi också gått till ställen där det inte kostar inträde!
Och vi har tagit kanske 1 drink ute eller en öl och det kostar inte så mycket..och jaaa jag har låtit mina kompisar bjuda på detta FÖR att dom har VELAT detta!  sen får alla tycka och tro vad dom vill, men jag och mina vänner ger och tar, bjuder den ena så bjuder den andra till tillbaka!
nee nu ska jag dricka mitt rosevin och ha en lovely night!
bilder å update kommer imorn
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sanna

tack för svaret! menade inget illa, men det verkade så konstigt att du va ute hela tiden, men nu vet jag! ha en super kväll

2010-05-18 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0