Tack :)

Jag orkar inte bete mig som en liten fjortis och skriva en massa inlägg här om vissa människor, har du/ni något att säga mig så varsegod att ring eller maila!
Mitt telefon nr har ni och min mail vet ni annars så är det [email protected]!

Vad ska man säga egentligen? neej 200 kr är inte mycke pengar absolut inte, men det är BÄTTRE än inget när man inte har några pengar....och jag minns också att någon ljög på sin födelsedag och sa att hon skulle hem men åkte till någon annan men men.....jag tänker lägga ner detta och inte slösa mer tid eller energi på massa trams!
Jaa detta är faktist bara massa trams för mig som jag inte orkar slösa min tid på så ni kan fortsätta trakassera min blogg hur jävla mycket ni vill....

Jag säger detta till alla jävla bittra människor där ute som alltid ska kommentera elaka saker eller bara jävlas, fortsätt med det om det får er att må bra, varsegod för jag bryr mig inte om såna som er!
Om jag kan hjälpa er att göra er lyckliga så varsegod då ska jag fan bjuda på det!
Det är såna som er som får mig att vilja fortsätta att blogga så tack :)


Kommentarer
Postat av: www.annic.blogg.se

ber om ursäkt att tamy kommenterar din blogg

ska inte upprepas...



dessutom har jag kollat upp IP adresserna på den så kallade DR åsa som du tror är jag



personen är från bromma/vällingby



tack! kanske känner du nån annan där...

2010-05-03 @ 20:20:21
Postat av: annica

jag har mailat dig.

tack för att du beklagar det betyder mycket.



jag önskar dig all lycka och hoppas att allt ordnar sig till det bästa för dig....som sagt jag älskar dig o kommer alltid att göra det och blev otroligt ledsen när du valde att ta bort mig ur ditt liv... ville bara att du skulle veta det.

tack flr allt

2010-05-03 @ 20:56:29
Postat av: annica

ag har mailat dig.

tack för att du beklagar det betyder mycket.



jag önskar dig all lycka och hoppas att allt ordnar sig till det bästa för dig....som sagt jag älskar dig o kommer alltid att göra det och blev otroligt ledsen när du valde att ta bort mig ur ditt liv... ville bara att du skulle veta det.

tack flr allt



2010-05-03 @ 20:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0