Thank U!

Ja juste, igår när jag var ute så fick jag äntligen träffa mina 2 älskade babes, Linda och Olive och fan vad glad jag blev av att se dom igen, helt sjukt att det nästan var ett halvår sedan vi sågs....dock så var jag jävligt trött och bara ville hem men det var ändå kul att få träffa dom igen och imorn så ska vi ha en heldag alla 3!

Men idag så ringde Linda mig och sa hur kul det var att se mig igen och det värmde i hjärtat, känns så underbart och få ett samtal där någon säger hur mycke man har vart saknad och att jag dessutom såg mycke smalare ut :D wohoo!  Det är alltid lika kul att få höra, för jag har haft mina upp och nergångar med vikten och jag vet att jag gått ner lite i Thailand men knappt någon som nämnt det...trodde först att jag bara inbillat mig och kanske inte alls gått ner som jag trodde....men idag så sa kära Linda att det verkligen syndes, kändes väldigt bra! så nu ska jag hålla mig till detta och försöka att inte gå upp igen...men jag ska äta onyttigt idag för det är faktist my last day innan det är dags för reality igen!

Tack mina älskade vänner för att ni finns och kan få en att bli värm i hjärtat och ett leende på läpparna!
Och tack Sandra för en underbar helg!


Me, Linda och Olive på kryssning 2009


Olive, me and Linda på väg ut för att festa :) 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0