Tired

Nu har jag äntligen kommit hem från en lång dag, känner mig helt slut och skulle bara vilja gå och lägga mig för natten.

Har vart i Farsta och fixat grejer, Arbetsfömedlingen där jag fick sitta nästan 2 jädrans timmar innan det var min tur. Sen var det dags att möta upp Linda och åka med henne till Solna och visa henne vart min nagelteknolog låg någonstans för hon hade bokat tid där...sen har vi sprungit runt i Solna C för att hon behövde massa nya saker....Känner mig verkligen helt död efter den här dagen...
Vi käkade kebab tallrik fast utan ris lr pommes och bara med extra sallad och kött, så det blev som en kebab sallad ;) väldigt gott!

Och juste det bästa med den här dagen var ju faktist att min underbara vän köpte en present till mig :D Japp, jag blev så himla glad för jag fick en klänning som ja velat ha, en svart med blommor på så den fick jag idag, så jävla gulligt! Taack snälla Linda!

Orkar inte lägga upp bilder just nu men de kommer senare till kvällen ;)

Nu ska jag vara duktig och kolla lite mer jobb.

Tjingeling sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0