Tummen upp!

Vart tog sommaren vägen egentligen ? Jag vill ha sol och inte regn!
Känns som denna söndag blir en riktig söndags/bakis/dega/sega söndag.....har legat i sängen och bara kollat tv och halv sovit sen jag vaknade, sjukt!

Kvällen igår vart iallafall så jävla lyckad! Började på Malmen och drack Rasberry fudge som är min favvo drink, sen blev det lite chanpagne på det och järn också....sen vart det vidare till det gamla vanliga...Berns såklart, där vi dansade all night long och drack massa goda drinkar och lemon drops, så sjukt gott!
Får verkligen ta en favorit i repris snart!



4 singel bruttor...wonder why ? :P


Ska väl vara duktig och lägga in lite bilder på datan senare när jag orkar leta efter alla usb sladdar....kolla lite jobb måste jag göra också...bläää.

Nee nu blir de få i sig något att äta och sen mer soffa och film.

Soo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0