Night vs Morning

Fan klockan är lite över två på natten och jag är inge trött alls som vanligt...hatar att jag är nattmänniska.

Har vart nattmänniska  ända sen jag var liten och hatar att gå upp tidigt på morgonen.
Kommer ihåg när jag var liten och skulle till skolan varje morgon och hur min mamma fick tjata på mig i över 1 timme varje morgon innan jag ens gick upp....usch stakars mamma, det är ju skit jobbgt att försöka väcka någon som vägrar att vakna!
Har fortfarande problem med att gå upp när klockan ringer, måste alltid snooza, jag kan liksom bara inte sätta mig upp och börja dagen så fort klockan ringer...har försökt tusen miljoner gånger men jag klarar det inte. Jasg är ingen morgon människa!

Även fast jag vet att jag måste upp tidigt och jobba så har jag inte klarat av att somna innan 2, 3 på nätterna och många gånger senare än så....man är självklart helt död på jobbet och längtar tills man slutar och när man kommer hem så kommer ångesten för oftast är jag så trött runt 7 att jag bara vill krypa ner i sängen och sova men gör jag det så vaknar jag alltid mitt i natten och kan inte somna om då har jag liksom fått sova ut....och väntar jag med att sova tills klockan är 10, 11 så har jag typ blivit övertrött eller något och min själ vägrar att somna förns klockan är alldeles för mycket och mitt i natten igen.....

Neee fan det är jobbigt att vara nattmänniska och så jädrans trött på morgonen, önskar jag var en morgon människa istället...tror jag...

Vad är du? Nattmänniska eller Morgon människa?




Me and Rocky loooong time ago


Kommentarer
Postat av: Maliboo

Jag är DAG människa. En typisk Svensson. Vägra gå upp för tidigt. Men får ångest över att vakna efter 11-12. :P Går och lägger mig vid 22-23. Laaagom vetty ;)

2010-05-10 @ 11:16:44
URL: http://lillamahogny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0