Pictures

Nu har jag fått huvudvärk också, väldigt trevligt! Fy fan säger jag bara vad det är skit att komma hem till sverige igen, inte konstigt att man blir deprimerad här hemma!

Vilket fall som helst så har jag kännt mig väldans duktig idag och fixat en massa ärenden och fler väntar dock imorn men det kändes skönt att fått lite gjort.
Har nu lagt in alla bilder på min data och nu VET jag varför jag inte har lagt upp bilder från Thailand ännu....jag vill inte ens titta på dom på datan för jag känner hur ont det gör i hjärtat, känns som en kniv rätt i hjärtat när jag råkade se en bild....så jag är nog inte redo till att fixa med alla thailands bilder ännu...så jag är ledsen mina läsare men ni får stå ut med att vänta lite med det.....Varför ska saknaden göra så ont?....

Hmm men vilket fall som helst så ska jag bjuda på lite bilder från min och Sandras galna helg! Det får en att skratta iaf, önskar jag visste hur man la upp en video för då hade ni alla fått er ett gott skratt haha för jag har nog den roligaste videon ever....tack sandra för att du får mig att le! :)

Här kommer lite pics! Enjoy ;)


Z  & Me hemma hos Sandra

And again...



Pettan har hittat på bus och försöker se oskyldig ut :P haha



ohh yeeehh



hmm jag undrar vad vi pratade om? sandra ser ju jävligt nöjd ut iaf :P


ohh yeeehh rock n roll hahah


dancing on the "dance floor"

Gooooot yaaaaa!

I taxin på väg till Berns


hmm och jag håller på med?

Måste säga att försöka att se nykter ut fungerade inte så jätte bra för mig haha



Hugo Berns och Sandra



Sandra kan flyga! och jag får flyga med under vingarna!


Och bakis middagen blev pasta med spenat och feta! Mumms!!


Lite bilder iaf, ska försöka lägga upp mer bilder oftare...för visst är det roligare att läsa en blogg med bilder än blogg utan bilder...eller vad tycker ni? SKRIV!

Tjingeling sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0