Just like i lovade

Oki fan va jag har vart dålig på att blogga i helgen, inte okej!

Lovade ju lite bilder så istället för att skriva massa skit så tänkte jag dela med mig av lite bilder, enjoy!





Jag och Dalin va sugna på något gott och då såg vi den här söta grodan...

fast det blev en hallongrotta och en..hmm chocklad grej som var sjukt god!
Med festis ;)

Sen har vi Maliboo och jag...och neej jag är ingen bra fotograf som ni ser
då jag får med halva oss haha



Men jag lyckas bättre med nästa bild...fast med maliboos hjälp



Elina den fina och maliboo



lilla ja och elina..lr kanske ska stå jag och lilla elina hihi neee usch
Me and elina helt enkelt! ;) Min lilla blåsmurf!



Maliboo och Taqila dansar tangoo? ....kanske? eller hmmm



3 läckra bruttor!



Japp det var lite av helgens bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0