Varning! Tråkigt inlägg

Fan, ni vet när man bara har en dålig och jobbig dag? Precis en sån dag har jag haft idag!  Allt har bara vart jobbigt och gått fel....och inte nog med detta så har jag haft spänningshuvudvärk sen igår och det släpper aldrig, har det här problemet till och från och det är verkligen skit jobbigt för inga tabletter hjälper...försökte vila bort det idag med en liten siesta men min lilla siesta blev på 2 och en halv timme så nu ligger jag i sängen och har fortfarande ont och kan inte somna....

Imorn är det massa att ta tag i som vanligt och måste upp tidigt så jag hoppas verkligen ja kan somna snart....



ursäkta för de tråkiga inlägget...

Kommentarer
Postat av: elle

Har du prövat att ta en 40 minuters promenad när du har spänningshuvudvärk? det är bevisat att promenad och träning kan hjälpa. spänningshuvudvärk brukar bero på att man är otränad eller att musklerna dragit ihop sig.

2010-05-25 @ 01:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:











Trackback
RSS 2.0